Dragnea speră „să nu urmeze despărţirea” de PNL…

380x250_liviu-dragnea-usl-a-avut-discutii-exploratorii-cu-udmr-modificarea-constitutiei-este-o-prioritateNerealizarea proceselor de descentralizare şi regionalizare, promovate insistent de Liviu Dragnea, are efecte negative asupra USL. Vicepremierul susţine că nerespectarea acestor două puncte din programul de guvernare nu sunt motive care să dea garanţii în interiorul USL că “putem avea încredere unii în alţii”. Mai mult, mesajul social-democratului a fost că ţara nu stă în loc pentru că cineva nu doreşte aceste proiecte.

„Eu sper să nu urmeze despărţirea în USL pentru că am avut o serie întreagă de proiecte majore cu care am mers în faţa românilor şi ne-au crezut şi ne-au şi votat pe care vreau să le ducem la capăt. Nu este un motiv de bucurie nerealizarea descentralizării şi a regionalizării şi nu este un motiv care să ne dea garanţia că putem avea încredere unii în alţii. Încerc să-mi găsesc cu grijă cuvintele. Sunt proiecte asumate în programul de guvernare”, a declarat Dragnea, întrebat dacă USL se poate rupe din cauza diferenţelor de opinii între PNL şi PSD pe aceste două proiecte.

 Vicepremierul a fost ironic şi faţă de rezervele exprimate de prim-vicepreşedintele PNL, Klaus Iohannis, faţă de regionalizare şi descentralizare.

„Acum dacă eu nu merg la nişte întâlniri la care se dezbat lucrurile acestea şi apoi spun că nu sunt de acord cu ele pentru că e prea multă grabă, înseamnă că e poziţia mea, dar ţara nu poate fi oprită în loc pentru că cineva nu vrea sau crede că este viteza prea mare. Eu nu sunt aşa de vizionar ca domnul Klaus Iohannis, poate are nişte informaţii pe care nu le am eu”, completând că „cei care nu doresc să facem descentralizare reală probabil sunt nostagici şi nu vrem să ne rupem de sistemul comunist, care încă există în România”.

Dragnea i-a reproşat lui Iohannis că s-a pronunţat pe descentralizare deşi nu a participat la întâlnirea oficială de la Tulcea în care s-a discutat acest subiect.

„Eu spun de un an de zile şi continuu să spun că 2013 este singura fereastră de oportunitate să adoptăm aceste două acte normative extrem de importante şi regionalizarea şi descentralizarea.Discutăm din ianuarie despre regionalizare, discutăm de fapt din 2011, am pus în programul USL lucrul acesta, şi avem doi ani de zile de când discutăm. Acum nu ştiu la Sibiu ce înseamnă timp lung şi timp scurt noi în sud suntem un pic mai agitaţi”, a fost replica lui Dragnea pentru Iohannis.

Potrivit acestuia, documentul publicat de Gândul a fost trimis de la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice către patru puncte: Asociaţia Comunelor, Asociaţia Oraşelor, Asociaţia Municipiilor şi UNCJR.

„Aceste două proiecte regionalizarea şi descentralizarea, care sigur că deranjează foarte multe lume şi mă aşteptam să se întâmple lucrul acesta, sunt cele două mari proiecte care ar reforma complet sistemul adminstraţiei publice şi ne-ar ajuta să ne rupem definitiv de comunism”, a fost pledoaria lui Dragnea pentru realizarea celor două proiecte.

sursa: http://www.gandul.info

Leave a Reply

  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 12 other followers

Portalul de Stiri "Mehedinti"

Stiri de interes, politica, administratie, intern si extern

Portalul de Stiri "Mehedinti"

Stiri de interes, politica, administratie, intern si extern

The Daily Post

The Art and Craft of Blogging

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

