Noua conducere a APIA Mehedinţi

loredana gherasimescuÎncepând cu 1 ianuarie 2007, APIA derulează fondurile europene pentru implementarea măsurilor de sprijin finanţate din Fondul European pentru Garantare în Agricultură, subvenţii care se acordă sub formă de plăţi directe la hectar, fiind prima linie de ajutor pentru deţinătorii de teren agricol.

În Mehedinţi, centrul judeţean APIA este condus de doamna Mihaela Loredana Gherasimescu, fiind instalată pe postul de director executiv la începutul lunii iunie 2013.

Reporter: Doamna director Mihaela Loredana Gherasimescu instalarea dumneavoastră la coducerea APIA Mehedinţi  a fost foarte discretă, dar dacă tot am avut ocazia să vă întâlnesc pot să vă adresez câteva întrebări?

Mihaela Loredana Gherasimescu: Bineînţeles!

Rep: Ce vă motivează pentru această funcţie?

MLG: Este locul unde am tot timpul ceva de făcut, unde perspectivele şi provocările sunt diversificate şi continue. Acest job fiind o funcţie publică, implică lucruri plăcute şi mai puţin plăcute, ceea ce am ştiut de la bun început şi pe care mi le-am asumat.

Rep: Cariera dvs este într-o continuă şi constantă creştere. Unde doriţi sau speraţi să ajungeţi?

MLG: Îmi doresc să ajung în punctul în care să ştiu că las ceva în urma mea. Sunt o persoană la care faptele vorbesc. Îmi place discreţia şi vreau ca atunci când se încheie un capitol în cariera mea, să se vadă rezultate bune, să se vadă că am pus suflet în ceea ce am făcut.

Rep: Care este cea mai mare realizare a dumneavoastră de până acum?

MLG: Din punct de vedere personal cea mai mare realizare ar fi buna relaţie avută şi păstrată cu familia şi cu persoanele care mi-au acordat încrederea, am învăţat că Dumnezeu îţi scoate în cale oameni care să te ghideze în momentele cheie din viaţă. Am înţeles că este important să fiu împăcată cu mine însumi, să fiu conştientă de lipsuri şi să încerc să le acopăr, pentru ca indiferent de situaţie, să pot spune, cu mâna pe inimă, că nu mi-e ruşine de ceea ce sunt sau ce am făcut. Din punct de vedere profesional cea mai mare realizare a fost că am reuşit să mă afirm în toate domeniile în care m-am implicat, indiferent de activităţiile pe care le-am desfăşurat.

Rep: Cum reuşiţi să echilibraţi cariera şi viaţa personală?

MLG: E foarte important să fi puternic şi să nu-i laşi pe alţii să te hărţuiască sau să te priveze de micile bucurii. Cele mai importante lucruri sunt sănătatea, dragostea şi armonia. Atunci când te simţi împlinit şi fericit în viaţa personală foarte uşor treci peste micile neplăceri apărute, în acest sens pot spune că sunt o persoană împlinita şi fericită.

Rep: Când spuneţi familie la cine vă referiţi?

MLG: Mă refer în principal la soţul şi copilul meu. Am un minunat om lângă mine de 10 ani şi un sufeleţel de băiat de aproape  8 anişori şi bineînţeles că din această minunată familie mai fac parte şi alţi membrii apropiaţi sufletului meu. Toţi îmi sunt alături, mă ajuta foarte mult şi mă susţin.  Îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru familia minunată de care mă bucur zi de zi.

Rep: Cum v-aţi caracteriza ca persoană?

MLG: Îmi place să cred că sunt o persoană sociabilă, serioasă, ambiţioasă, cu un simţ al umorului foarte dezvoltat, iar ca defecte pot spune că uneori aştept prea mult de la oamenii de lângă mine şi că sunt mult prea directă şi sinceră. Nu-mi plac oamenii care se cred superiori şi care îşi rezolvă problemele într-o manieră agresivă.

Rep: Doamna director, vă urez succes în activitatea dumneavoastră şi sper că vom mai avea posibilitatea de a discuta cu altă ocazie.

MLG: Mulţumesc şi da, vă vom ţine la curent cu toate informaţiile necesare celor interesaţi.

Leave a Reply

  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 12 other followers

Portalul de Stiri "Mehedinti"

Stiri de interes, politica, administratie, intern si extern

Portalul de Stiri "Mehedinti"

Stiri de interes, politica, administratie, intern si extern

The Daily Post

The Art and Craft of Blogging

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

