Scrisoare deschisă către angajatorul zilelor noastre

Materialul de mai jos, a fost scris de un cititor al Portalului de ştiri Mehedinţi şi a fost transmis pe adresa noastră cu rugămintea de a fi retransmis. Am decis să-l publicăm, pentru că reprezintă un punct de vedere original despre “Angajatorul” zilelor noastre.

scrisoareacatre angajator

Dragă Angajatorule,

Aş fi vrut să îţi spun în faţă ce voi scrie acum, dar nu am cum, nu te cunosc si nici tu pe mine. Aş fi preferat să mă priveşti în ochi şi să-mi spui ce aştepţi de la mine, să mă întrebi cine sunt, să văd că îţi pasă cu adevărat. Desigur, trăim vremuri grele, nu e timp de comunicare, şi poate nici nu trebuie să ne implicăm sufleteşte. Nu e etic. Dar, dacă tot vrei să fiu persoana care are grijă de afacerea ta, nu ar fi normal să ştii cine sunt, ce idei am, ce planuri, ce gândesc, cum văd eu colaborarea între noi? Stiu, ai nevoie de persoana potrivită. Dar cum poţi afla asta, când nu îmi dai şansa să demonstrez? Bine, am fost de acord cu o probă de lucru, neplătită. Nu asta e problema. Problema este că într-un spaţiu de 20 m2, eram 3 persoane, şi nu intra nici un client. Si când intra unul, se declanşa instinctul de supravietţuire. Refuz să calc în picioare un om ca şi mine, doar pentru a demonstra că pot. Am probleme ca oricare, dar pentru asta nu înseamnă că nu am demnitate. Incă mai cred ca sunt om şi simt să fiu tratată ca om. Si dacă tot am stat 6 ore în picioare, şi nu am avut cum să demonstrez ce pot, mă aşteptam măcar să cobori din biroul tău confortabil să vii să mă cunoşti. Cum mă poti cunoaşte printr-o cameră web? Mă poţi judeca după ce? După lungimea fustei sau cum mă plimb de la un loc la altul? M-ai pus să completez un formular, cu referinţe de la ultimul loc de muncă? Nu mă aştept să fii curios să suni şi să întrebi fostul angajator despre mine, deşi ar fi bine s-o faci. Poate ai vedea că nu sunt doar o imagine pe o cameră web. Poate că la un moment dat am fost in postura ta, sau poate nu. Si poate că viaţa nu ne oferă numai locuri in top. Gândeste-te că intr-o zi ai putea fi tu în locul meu. Cum ţi-ar plăcea să fii tratat, ca un om sau ca un sclav? Coboară, te rog, şi vino să stai de vorbă cu mine, poate că sunt totuşi omul de încredere de care ai nevoie. 

Cititor al Portalului de ştiri Mehedinţi

Leave a Reply

  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 12 other followers

Portalul de Stiri "Mehedinti"

Stiri de interes, politica, administratie, intern si extern

Portalul de Stiri "Mehedinti"

Stiri de interes, politica, administratie, intern si extern

The Daily Post

The Art and Craft of Blogging

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

