Primarul unei comune implicat într-un scandal presărat cu galbeni

În comuna Corcova a izbucnit un scandal în care este implicat primarul comunei Adam Durac. Mai mulţi romi din Strehaia îl acuză pe primar că le-ar fi cerut trei galbeni pentru rezolvarea unei probleme cu un pământ.

adam duracÎn apărarea primarului, mai mulţi cetăţeni ai comunei Corcova îi acuză pe romii din Strehaia de mărturie mincinoasă şi spun că, de fapt, romii din Strehaia sunt supăraţi din cauza unei probleme de familie în cazul unui divorţ şi acuzele la adresa primarului sunt doar o parte din minciunile spuse de romii din Strehaia în încercarea acestora de răzbunare.

„În viaţa mea nici nu am pus mâna pe un să văd cum e. Nu mă interesează şi nu am purtat, în viaţa mea, decât verigheta cât am putut să o port şi pe urmă i-am dat-o soţiei s-o schimbe că nu mai puteam să o ţin. N-am purtat lănţişor în viaţa mea, n-am purtat ghiul, n-am purtat nimic de aur. Nu mă interesează aurul, nu mă interesează banii. N-am ţinut la bani de când sunt pe pământ, am fost copil năcăjit. Am trăit prin munca mea, copiilor mei le-am asigurat o viaţă plăcută, să aibă tot ce le trebuie şi nepoţilor mei şi am muncit pentru ei şi pentru mine. Le-am explicat. Eu am 300 de capre şi 70 de vaci, eu muncesc pentru mine şi pentru copiii mei. Nu-mi trebuie banii nimănui şi eu am ajutat oamenii, nu le-am luat, nu le-am cerut în viaţa mea nimic.”, a declarat primarul comunei Corcova, Adam Durac.

Misterul scandalului a fost clarificat de „ginerele” în cauză, locuitor al comunei Corcova, cel care a explicat situaţia aşa cum este de fapt.

sursa video tele2drobeta.ro

Leave a Reply

  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Join 12 other followers

Portalul de Stiri "Mehedinti"

Stiri de interes, politica, administratie, intern si extern

Portalul de Stiri "Mehedinti"

Stiri de interes, politica, administratie, intern si extern

The Daily Post

The Art and Craft of Blogging

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

